De laatste dagen - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Fetsje Zuidema - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Fetsje Zuidema - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Fetsje

06 Oktober 2019 | Nederland, Veendam

De kalender is bijna vol, al een aantal weken zetten de jongens elke dag een kruisje op de kruisjes kalender en nu hoeven er nog maar 4 kruisjes te worden gezet.

We zijn begonnen met het pakken van de koffers en de lijstjes worden langzaam aan korter.

Omdat we meteen na de vakantie ook nog gaan verhuizen houden we er een redelijk strakke planning op na. Gelukkig lopen we tot dusver aardig op schema. De komende dagen nog wat laatste zaken afwerken en dan zijn we er helemaal klaar voor...

• 06 Oktober 2019 - 19:46

André :

Veel plezier in Canada !

• 06 Oktober 2019 - 20:13

Sjoukje:

Wat geweldig dat jullie met elkaar op reis gaan. Liefs uit Makkum

• 06 Oktober 2019 - 20:35

Arjan:

Nou..... ontzettend veel plezier alvast!!!

• 06 Oktober 2019 - 21:33

Marianne:

Whaaa... nog maar een paar x x x x. Time flies! (En straks jullie ook

• 10 Oktober 2019 - 21:21

Ineke:

En nu zijn jullie al onderweg. Geniet ervan lieve vrienden!!