We made it - Reisverslag uit Carman, Canada van Fetsje Zuidema - WaarBenJij.nu We made it - Reisverslag uit Carman, Canada van Fetsje Zuidema - WaarBenJij.nu

We made it

Blijf op de hoogte en volg Fetsje

11 Oktober 2019 | Canada, Carman

We zijn veilig aangekomen in Carman.
De reis ging prima, we zijn om 5.00u thuis vertrokken en waren rond 3.00u 's nachts Nederlandse tijd hier.
De vlucht naar Toronto vertrok 1,5 uur later dan gepland waardoor het in Toronto even spannend was of we onze overstap naar Winnipeg zouden halen.... gelukkig heeft het vliegtuig op ons gewacht.
In Winnipeg kwamen we terecht in een compleet witte wereld, die hadden we niet aan zien komen.
De jongens waren inmiddels helemaal af dus toen bleek dat de helft van onze koffers er niet waren hebben we afgesproken met air canada dat ze de koffers vanochtend komen brengen.
Na een autorit van nog een uurtje of 2 door de sneeuw waren we rond 21.00u in Carmen. De jongens zijn zo doorgewandeld naar hun bed en verder gaan slapen. Wij zijn na even bijkletsen ook vrij snel gaan slapen en dat was maar goed ook want vanaf 2.30u waren de jongens alweer aanwezig.... lang leve het tijdsverschil ;)

We wachten af of onze koffers komen vandaag want op dit moment zijn alle snelwegen afgesloten door de sneeuw, lang leve Canada...... :)

Foto's volgen later want het uploaden lukt niet!

• 11 Oktober 2019 - 17:38

Jannie Otten:

Welcome in Canada Fam.ja niet leuk als je koffers er nog niet zijn,en hopen dat ze gauw komen,geniet nu maar van je vakantie,hier in de sneeuw. Groetjes Jannie

• 11 Oktober 2019 - 18:31

Anja:

Een hobbelig begin maar nu gaat het echt beginnen.... Heel veel plezier samen en geef de jongens een knuffel.

• 11 Oktober 2019 - 18:43

Reinie:

Whauw!! Nu al dik winter? Wat een land! ☃️Wat een overgang van het seizoen! Eerst maar bijkomen van alle consternatie en veel plezier verder!

• 11 Oktober 2019 - 19:27

Yvon:

Lange reis maar wel mooi om in een andere wereld uit te stappen! Geniet ervan

• 11 Oktober 2019 - 21:14

Margit:

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Wat een witte wereld. Heel veel plezier samen. Liefs

• 12 Oktober 2019 - 12:39

Ineke:

Zo ontzettend gaaf!!!! Dikke warme kus

• 12 Oktober 2019 - 13:49

Tjitze En Chantal:

Wat een lange reis maar nu volop genieten!